خانم های گل جواب بدید لطفا انتی چطوره؟ دختره یا پسر؟

تصویر
۲ پاسخ

فکر کنم دختر باشه.چون مام اگه کمتر از ۱ باشه پسر.اگه بیشتر از ۱ باشه دختر.منم شنیدم ها دقیق نمیدونم.مثلا سر دخترم بیشتر از ۱ بود دختر شد.و الانن که باردارم کمتر از ۱ هست پسر هست

خوبست

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان هرمان و نخود مامان هرمان و نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خوا دا💙 مامان خوا دا💙 هفته سی‌ویکم بارداری