منم hmg میزنم
ولی ماهی. یکبار روز ۸ سیکل یعنی جواب میده
لتروزل هم میخورم
ولی آمپول ها اولین باره
من ۳تا فولیکول داشتم ۲ تا ۲۰ و یدونه ۱۹
باید دوشنبه برم ببینم وضعیت چطوره ببینم ساک تشکیل یا نه
من نتیجه کرفتم🥲ایشالا بمونه برام
البته امپول ازادساری هم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.