۳ پاسخ

منم hmg میزنم
ولی ماهی. یکبار روز ۸ سیکل یعنی جواب میده
لتروزل هم میخورم

ولی آمپول ها اولین باره

من ۳تا فولیکول داشتم ۲ تا ۲۰ و یدونه ۱۹
باید دوشنبه برم ببینم وضعیت چطوره ببینم ساک تشکیل یا نه

من نتیجه کرفتم🥲ایشالا بمونه برام
البته امپول ازادساری هم زدم

سوال های مرتبط