اب دور جنین من ۳۲ هس چیکار کنم

۷ پاسخ

کجا میگن اینارو. چرا تو انومالی اینا ننوشتن واس منو

۳۲ خیلی زیاده من ۲۵ بودم بهم گفت زیاده ممکنه زایمان زودتر داشته باشی قند و مایعات رو کم بخور درست میشه

نرمالش بایدچندباشه؟!

اگه ۳۲ باشه تا الان باید ترکیده باشه مطمینی ؟

منم دیروز رفتم سونو نوشته غیر طبیعی ۲۵cm

آب و شیرینی کم بخور

۳۲نمیشه ها مطمعنی؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۰ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد