کجا میگن اینارو. چرا تو انومالی اینا ننوشتن واس منو
۳۲ خیلی زیاده من ۲۵ بودم بهم گفت زیاده ممکنه زایمان زودتر داشته باشی قند و مایعات رو کم بخور درست میشه
نرمالش بایدچندباشه؟!
اگه ۳۲ باشه تا الان باید ترکیده باشه مطمینی ؟
منم دیروز رفتم سونو نوشته غیر طبیعی ۲۵cm
آب و شیرینی کم بخور
۳۲نمیشه ها مطمعنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.