۶ پاسخ

ن خوبه

نه عزیزم ۱۳خیلی خوب ونرماله

برا منم چند ماهه ۱۳ هست نرماله دکترم گفت خوبه مشکلی نداره

مایعات زیاد بخور
آب اب سیب شیر ابمیوه اگه قند نداری
و به دکترت بگو سرم مینویسه

واسه منم الان دیروز رفتم ‌۹ گفت دیگه نمیدونم

فک نمیکنم کم باشه برای من ۳۰ هفته و یک روز ۱۵ بود ولی دکتر چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی