من که رفتم دکترم گفت برای سونو زوده ۲۷اسفند بیا الان فقط فولیک و ویتامین دی داد
ویزیت شو عزیزم الان که آزمایشات انجام بدی اگه چیزی کم و زیاد بود الان کنترل شه ولی برای سونو صبر کن ۲ هفته دیگه
معمولا ٦ هفته رو كه پر كنى قلبش ديده ميشه بهتره همونموقع برى خدايى نكرده خارج رحم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.