بچه ها بنظرتون کی برم آزمایش و دکتر؟

۳ پاسخ

من که رفتم دکترم گفت برای سونو زوده ۲۷اسفند بیا الان فقط فولیک و ویتامین دی داد

ویزیت شو عزیزم الان که آزمایشات انجام بدی اگه چیزی کم و زیاد بود الان کنترل شه ولی برای سونو صبر کن ۲ هفته دیگه

معمولا ٦ هفته رو كه پر كنى قلبش ديده ميشه بهتره همونموقع برى خدايى نكرده خارج رحم نباشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا خانم مامان مهوا خانم ۵ ماهگی
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری