بچه ها من تازه فهمیدم باردارم ، کی باید برم دکتر؟

۱۱ پاسخ

آبجی تاپیکاتو همرو خوندم .خدارو شکر میکنم .خدا برات حفظش کنه

چطور همه میگید ۸ هفته برو اخه سه ماهه اول فولیک اسیدو دکترش بنویسه دیگه زودتر بره بهتر نیست

من دکترم عزیزی بود خیلی اذیت شدم بچم مشکل کروموزوم پیدا کرد گفت بروعلوی خیلی اذیت شدم‌ این بچم علوی بودم الان دکترم عوضش کردم زینب چایی پز خیلی تعریف شومی کنن تاببینم چه میشه

عزیزم دکترت کیه بندرعباس منم بندری ام

من ۵ هفته رفتم الکی سه بار ازم سونو داخلی انجام دادن رحمم شل شد افتاد بزار ۸یا ۹ هفته برو تحت نظر دکتر باش فقط ی آزمایش بده ک مطمئن بشی باردار هستی چیزای گرم هم نخور غذاهات کنترل کن تا بری پیش دکتر

من خودم ۵ هفته رفتم فقط چون شوهرم نگران بود و میخواست دکترم منو ببینه. ولی اگه حساس نیستی بزار همون ۸ هفته برو ک قلب تشکیل شده باشه

منم ۶ هفتمه تازه فهمیدم باردارم هنوز‌ دکتر نرفتم

من 9 هفته بودم که رفتم

زدی هفته پنجم مطمئنی که پنجمه
اگه مطمئن نیستی باید بری سونو هم هفته اتو بهت دقیق بگه هم تشکیل شدن قلبشو
انشاالله که سالم بدنیا بیاد عزیزم 😍🌹

آزمایش بتا دادی

بزار هفته ۸ برو ک تشکیل شده باشه قلب

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته نهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 هفته سیزدهم بارداری