خانما من تازه فهمیدم باردارم کی برم دکتر

۴ پاسخ

بتا بده ببر دکتر تا چک کنه بارداریت خارج رحمی نباشه خدایی نکرده و مکمل های لازم رو بنویسه با ازمایش و سونو قلب

مبارکت باشه عزیزم. فعلا صبر کن ۸-۹ هفته برو سونو.دفیقتر بگم اینکه موعد بعدی پریودت شد برو سونو که قلب ببینی ان شاءالله ... برامنم دعا کن این ماه قلبم و چشم دلم روشن شه باردار بشم

بتا بده ببر پیش دکتر بهت مکمل اینا میده و سنو قلب مینوسه برای بعداً بری

اگه حالت خوبه همه چی طبیعیه 8هفته برو برای سونو قلب هم بری

سوال های مرتبط

مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 مامان فندق💅🏻👧🏻💕وتودلی👶🏻🩵 هفته سیزدهم بارداری