بتا بده ببر دکتر تا چک کنه بارداریت خارج رحمی نباشه خدایی نکرده و مکمل های لازم رو بنویسه با ازمایش و سونو قلب
مبارکت باشه عزیزم. فعلا صبر کن ۸-۹ هفته برو سونو.دفیقتر بگم اینکه موعد بعدی پریودت شد برو سونو که قلب ببینی ان شاءالله ... برامنم دعا کن این ماه قلبم و چشم دلم روشن شه باردار بشم
بتا بده ببر پیش دکتر بهت مکمل اینا میده و سنو قلب مینوسه برای بعداً بری
اگه حالت خوبه همه چی طبیعیه 8هفته برو برای سونو قلب هم بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.