۳ پاسخ

چرا هماهنگ نمیکنی؟
تا الان زیر نظر کدوم دکتر بودی؟

برا سزارین؟
شکم اول؟

منم دقیقاا اینجوری هستم
بچه خیلی خودشو سفت میکنه و من شکم و رون پام درد میکنه
نمیدونم از چیه؟؟

سوال های مرتبط