۴ پاسخ

اگه شیر خودتو میدی بخاطر گرمی شیرته هیچی نزن بعده چهل روزگیش میرن

عزیزم یه دکترببر،اختمالاحساسیت به پروتیین گاوی داره

دیشب اینو گرفتم خیلیییییی خوب نتیجه گرفتم

تصویر

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۳ ماهگی
مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی
مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی