۱۰ پاسخ

خداکنه سلامت باشه گلم نگران نباش زود وزن میگیره

اصلا به خودت استراس وارد نکن هر ۱ ساعت بهش شیر بده بعد چند روز هر روز ۶۰ سیسی شیر خشک نان ۱ بده روزی یه بار تا سینه مادر هم ول نکنه

شیر خشک کمکی بده دخترمنم وزنش همین بود دنیا امد

پسر من ۲۳۰۰ بود
زود وزن میگیرن

خوبه پسرمن ۵ سال پیش ۲۶۰۰ بود بچه خواهرم ۲۶۰۰ بود امسال به دنیا اومد برج ۴ ریزها بهتر میشن

نی نی من ۲۳۰۰ بود دنیا اومد ۳۵ هفته....الان خداروشکر وزن گرفته خوبم رشد کرده الکی نگران نباش فقط خوب شیر بده

شیرخشک بده

عزیزم نوزاد کوچولو میشه دیگه بیخود خودتو اذیت نکن به حرفای صد من یه غاز بقیه هم گوش نده از این به بعد بزرگ میشه وزنم میگیره

عزیزممم الکی به خودت و بچه ناراحتی و استرس منتقل نکن
تازه به دنیا امده، تند تند شیر بده بهش، ان شالله زودی وزن میگیره
هنوز تازه دو روزه دیگه

غصه نخور بهش شیر بده حالا شیر خودت اگ میدی چیزای مق‌ی لاکتاول بخور

سوال های مرتبط