تواین شرایط واقعا سخته بری جای من همون روز شنبه نوبت دکتر گرفتم پسمو بردم خیلی بالا میارود رفتیم اونجا با شوهرم یک ساعت توران بودیم از بس شلوغ بودرسیدیم دکترم شلوغ بود سرش منشی میگفت دگه نوبت نده واسه بعدازظهر از هر طرف صدای بمب میومد شوهرم میگه گذاشتی امروز نوبت دکتر گرفتی من نمیدونستم که جنگ شروع شده
قطره هر ۶ ساعت،پماد هر ۱۲ ساعت تا ۲ روز بع. خوب شدن
پمادو بریزی رو مژه خودش جذب میشه
چشمشو با آب جوشیده سرد بشور(من دستمال پارچه ای خودشو با آب جوشیده سرد خیس میکردن میکشیدن به چشمش)
البته دکتر بهش قطره و پماد داد،عکس پماد و قطره و میفرستم ولی به نظرم بدون اجازه دکتر قطره و پماد و استفاده نکن شستشو انجام بده
رفلاکس نداره ؟
من پسرم ۲۰ روزش بود بردم دکتر سینش خش خش میکرد سرماخورده بود
بهش ازوترومایسین ۱۰۰ داد با استامینوفن و قطره بینی خوب شد خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.