رفلاکس پنهان داره احتمالا
سرما نخورده
بچه اینجوری دکتر بردم گفت سرما خورده دارو داد ولی هیچ تاثیری نداشت هنوزم خس خس میکنه با سرفه 🥲💔
وایییی نی نی منم🥺
گاهی قطره بینی نرمال سالین بریز واسش
طبیعی ۴..۵ ماهگی خوب مبشه
مال منم همین چجوریه
از منم همین جوری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.