۷ پاسخ

رفلاکس پنهان داره احتمالا

سرما نخورده
بچه اینجوری دکتر بردم گفت سرما خورده دارو داد ولی هیچ تاثیری نداشت هنوزم خس خس می‌کنه با سرفه 🥲💔

وایییی نی نی منم🥺

گاهی قطره بینی نرمال سالین بریز واسش

طبیعی ۴..۵ ماهگی خوب مبشه

مال منم همین چجوریه

از منم همین جوری هست

سوال های مرتبط