۵ پاسخ

اگر تو بارداریت رعایت کردی مشکل جدیی نیست درحد سرماخوردگیه باید ببری دکتر اگر ادامه داره
متاسفانه خانما رعایت نمیکنن مین ما ظرفامون با وایتکس میشوریم هیچی نمیشه همش چرته اما خبر از عاقبتش ندارن

تو بارداریت از لکه بر وایتکس یا جرمگیر که استفاده نمیکردی؟؟؟

ببرنشون بده حتماا

اسپند دود می‌کنی توخونه؟

پیگیر باش خدایی نکرده آسم نباشه من داشتم بچگی اونجوری خش خش می‌کرد

سوال های مرتبط