خانوما این پودر برای بچه 2 ساله خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

من از ۱۰ ماهگی هرروز میدم به دخترم

اره پایین ترم میشه داد

اره برا یبوسته
بده

اره من ب دخترم میدم دکتر گفت هیچی ضرری نداره تا وقتی یبوست داره بده بهش

برای یبوست هست از چند ماهگی هم میشه داد. پسر من از 8 ماهگی استفاده میکنه

آره من به پسرم از همین پودر میدم

اره برای یبوست هس

اره برای یبوست

سوال های مرتبط

مامان سیدشاهان یاشار مامان سیدشاهان یاشار ۳ سالگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۳ سالگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان زهرا و فندق مامان زهرا و فندق ۳ سالگی