تو هفته ۲۷فککنم تا الان سه دفعه سونو رفته باشین ک نشون بده جنسیت بعد از روی شکم میخواین ببینین درسته یا نه؟!
به نظرم به مدل شکم نیست چون من شکمم تیزه ولی بچم دختره
دختر
یعنی تو ای هفته نمیدونی چیه
دختر مال منم اینجوریه
مال من اینجوریه پسر
بنظر من دختر
مگه سنوگرافی نکردی
مال منم اینجوریه دختره
دختررررر
دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.