۸ پاسخ

من بتام بالا بود خیلی در حد همین ۱۳۰۰۰، ۶ هفته بودم، رفتم زنان گفت یا دوقلو یا بچه خوره
بعدش رفتم سونو گفت فقط ساک حاملگی هست و جنین دیده نمیشه
دو هفته از استرس مردم و زنده شدم ولی ۸ هفته رفتم سونو واژینال که دقیق تر نشون میده که دیگه جنین مشخص شده بود اونموقع

نگران نباش سه هفته ذیگه برو ان شاء الله قلبش تشکیل شده منم بتام 12هزار بود ولی نمیدونم نی نی کیه

۱۵۰۰ به بالا جنین دیده میشه

خیلی ام طبیعیه

برای منم اینجوری بود عزیزم من خیلی درد زیادی داشتم دکتر گفت شاید خارج از رحم
بعد یک هفته مجدد رفتم سونو واژینال که گفت همه چی تشکیل شده کیسه زرد هست جنین تشکیل شده نگران نباش

استرس نداشته باش عزیزم
من هم همینطوری بودم، ۸ هفته جنین دیده شد

نه عزیزم اولا استرس نداشته باش و اینکه هنوز وقت هست

ن عجیب نیست طبیعیه دوست من حتی 8 هفته هم جنین دیده نشد 9 هفته ب بعد

سوال های مرتبط