ایا پستونک دندونای بچزو کج میکنه

۶ پاسخ

سلام خیر

من پسرم تا دوسال و نیم پستونک خورد بعد از ترک الان فک و دندوناش هیچ حالت بدی نداره من اورتودنسی چیکو میدادم بهش به تو دلیمم حتما میدم

نه عزیزم ارتودنسی بگیر و اینکه بیشتر از ۲ سال اسیب زا هست وگرنه تا ۲ سال خیلیم خوبه
و بیرون میری مهمونی یا ماشین بهش نده موقه خواب فقط بده اینجور وابستگیش خیلی کمتر میشه

دندونا رو گمون نکنم ولی اگه پستونک خوبی نباشه حالت فک رو تغییر میده

نه

نه

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی