سلام خیر
من پسرم تا دوسال و نیم پستونک خورد بعد از ترک الان فک و دندوناش هیچ حالت بدی نداره من اورتودنسی چیکو میدادم بهش به تو دلیمم حتما میدم
نه عزیزم ارتودنسی بگیر و اینکه بیشتر از ۲ سال اسیب زا هست وگرنه تا ۲ سال خیلیم خوبه
و بیرون میری مهمونی یا ماشین بهش نده موقه خواب فقط بده اینجور وابستگیش خیلی کمتر میشه
دندونا رو گمون نکنم ولی اگه پستونک خوبی نباشه حالت فک رو تغییر میده
نه
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.