اگ میخای طبیعی زایمان کنی از این هفتها باید طولانی بری حمام اب داغ من روزی یک ساعت میرفتم زیر دوش اب داغ زایمانم طبیعی بود
نه اصلا تازه اگه طبیعی زایمان کنی فایده هم داره من هروز حمام میکنم یک نیم ساعت تو حمام زیر آب میگیرم خودمو
اره عزیزم احتمال خون ریزی هست
اره خطر داره
کوتاه و با آب ولرم باید باشه ن آب گرم
شما که دیگه بچه ت آماده ست نگران نباش اومد هم مبارک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.