وقتی میخوای راه بری درمیارن
درد هم نداره فقط سوزش داره بار اولم ادرار کردنی کمی میسوزع
من صبح ساعت ۷ صبح زایمان کردم. قبل بی حسی واسم گذاشت اصلا درد نداشت. خیلی معمولی بود. عصر ساعت ۴ اومدن سوند رو در آوردن. که ساعت ۵ شروع کنم به راه رفتن. بازم درد نداشت.
برای من زمانی ک میخاسم بلند شم راه برم درآورد ی نفس عمیق کشیدم تموم شد دردم نداره.
بعداز اینکه تونستی راه بری درمیارن دردش مث سوزشه خیدب بده
بعد ۱۲ ساعت در آورد که گفت پاشو راه برو
من ۱۱ صبح عمل شدم ۱۱ شب درآورد
بعد از ۱۲ ساعت
بعد از ۲۴ ساعت
بعد ۸ ساعت
اگه صبح زود سزارین کنی
روز بعد صبح میان در میارن میگن پاشو راه برو
وقتی بی حسی رفت در میارن خیلیم درد داره🦦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.