۳ پاسخ

چرا سزارین دوم و سوم دکترا برا نامه دادن بازم زیرمیزی میگیرن؟

طبیعی ک بهتره..من دعا میکنم بچم بچرخه سفالیک شه فقط

منم تاریخ سزارین دارم برای شهر دیگه و کاراشو کردم همه ش میترسم دردم بگیره و مجبور شم شهر خودمون طبیعی برم

سوال های مرتبط