۵ پاسخ

من 37هفته و4روزسزارین شدم چون دردام شروع شده بود.وزنشم 2800بودهمچی هم اوکی بود

نه خوبه برای همین توی همین ۳۷هفته و پنج شش روز نوبت سزارین داده

۳۷هفته بچه کامله

نه دیگه زمانش مناسبه

نه بابا اصلا مشکلی نیست

سوال های مرتبط