سلام ببخشید ارضا شدن در بارداری خطر داره

۴ پاسخ

اگه مشکلی نداری نه

من اوایل جفتم پایین بود انومالی رفتم گف رفته بالا ب نظرتون دکترم میگ ک میتونم رابطه داشته باشم؟؟چون قبلا ک جفتم پایین یود میگف اصلا نداشته باش

اگه مشکلی نداری خیر اشکال نداره
من دکترم گفت که نباید نزدیکی داشته باشم

انقباض داشته باشه ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی