اگه مشکلی نداری نه
من اوایل جفتم پایین بود انومالی رفتم گف رفته بالا ب نظرتون دکترم میگ ک میتونم رابطه داشته باشم؟؟چون قبلا ک جفتم پایین یود میگف اصلا نداشته باش
اگه مشکلی نداری خیر اشکال نداره
من دکترم گفت که نباید نزدیکی داشته باشم
انقباض داشته باشه ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.