۳ پاسخ

منم نمیدونم من بچه اولمه

فك ميكنم همون سونو براي رشد جنين باشه، اگه اشتباه نكنم، منم عنوان سونو رشدمو همينو نوشته بود

من ک نمیدونم تجربه ندارم اما فک کنم به خاطر اینک ببین میتونی طبیعی زایمان کنی لگنت آماده طبیعی هست یا ن سزارین اجباری برات بزنن و اینک ببین دهانه رحم در چه حاله چند سانت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد