اره تونستن که میتونه
چقد زیر میزی میگیره؟
باید پول بدی سنو رو ولی دکتر هم. هستش که این کارو می کنه
اگر هزینه اش برات مهم نیست خوبه
چون هم عدالتیان دستمزدش بالاست هم هزینه پارس خ بالاست
الکی میگه خودش میتونه نامه بده
خودعدالتیان اگر بخواد میتونه نامه برای سزارین بده
میخوای عدالتیان عملت کنه؟کدوم بیمارستان میری؟
سلام عزیزم
هم باید دکتر تاییدکنه هم توی گزارش سونوگرافی نوشته شده باشه
چون برای بستری شدن قبل از عمل توی بیمارستان تموم مدارک پزشکی ات که شامل سونوها و آزمایشات و تشخیص پزشکت هست چک میشه
والا دکتر من که زیر میزی رو هم گرفته ولی بیمارستان اجازه سزارین نمیده حالا در به در دنبال اینم که یه نامه از روانپزشک بهم بدن که فعلا هم کسی زیر بار نمیره 14هم نوبت زایمان دارم
دکتر خودت ی مبلغی میگیره و نامه سزارین بهت میده عزیزم
با زیر میزی😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.