۷ پاسخ

با شال چیزی ببند بهتره منم همین طور بودم تا ده روز اینطوری بعد خب میشه

من از پنج روزگی گن بستم دردو کم نکرد اما نشستن بلند شدن خودم راحت شده بود

بخیه های داخلی بدتر از بیرونیا درد دارن شیاف بزار فقط اون اروم میکنه
گن که بدترش میکنه

شیاف بزن

درد رو داره بخاطر فشار هاییه که میدن وقتی سر هستی خوب میشه

گن تا ۲۰ روز اصلا چسبندگی میاره
شیاف دیکلوفناک بزن

الان گن چرا ببندی تا وقتی بخیه هس نبند!!!کلا درد داره بمدت تا ۱۲ ۱۳روز

سوال های مرتبط