۸ پاسخ

نوترا
مارک نستله
هم داروخونه ها دارن هم سوپری ها
تو روز یکی فقط مجازی بدی

بهترینش برند هوناپ هست
بعد فروتونیان

قیمتش ۲ میلیون و پانصده

یه مامانی اینو میداد میگفت خیلی راضیه
منم میخوام از ماه دیگه بدم به دخترم

تصویر

پودر بیسکویت فسفوویت گفته حتما وزن دهی خوبی داره

خارجین چندتا برند هست هوناپ جی جی نمی‌دونم چی

بیسکوییت نستله مارک سرلاک فروشگاه ها دارن داروخونه هام دارن خیلی خوشمزس مزه سرلاک میده

فک کنم نوترا بیسکوییت سرلاک منظورشه

سوال های مرتبط