من ی مقاله خوندم در مورد تقویتی هایی که به نوزاد میدیم برام جالب بود
نوشته بود وقتی بدن به طور منظم تقویتی دریافت کنه تنبل میشه و دیگه میلی به جذب کردن مواد مغذی داخل غذا نداره مثلاً بدنی که به طور متناوب ویتامین دی مصرف کرده به خودی خودش نمیتونه ویتامین دی موجود در غذا رو جذب کنه و منتظر تقویتی ها میمونه که این تقویتی ها به مرور در کبد و کلیه ها رسوب میکنند و جذب بدن نمیشن
بخاطر همین بهترین راه اینه که رژیم غذایی سالم برای بچه ها در نظر بگیرید و سعی کنید از طریق مواد غذایی سالم مواد مغذی بدنشون رو تامین کنید
جالبه که این مقاله روی یکسری افراد آزمایش شده بود
و کسایی که از قرص و شربت های تقویتی استفاده نمیکردند بدنشون جذب مواد مغذی بیشتری داشت
ماه پیش اهن و مولتی دادم این ماه امگا دادم یه ماه دیگم امگا میدم بعدش آد میدم چون دکتر گفته حتما باید بدی بعدشم مولتی حاوی آد میدم
من شربت اهن میدم هفته ای دوبار یک روز درمیان هم د۳ میدم
من طبق نظر دکتر د۳ سه قطره.مولتی ویتامین ۵سی سی.اهن ۳ سی سی.کلسیم ۳ سی سی.این هفته هم ی شربت برای افزایش قد داد
ععع من هیچی نمیدم یکماهه میخوام ببرم دکتر وقت نشده هنوز🥲
من هیچی نمیدم، فقط دکتر براش یه اشتها آور نوشت گفت توش ویتامین هم داره
آهن نیاز نیس ویتامین د س باید بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.