۱۱ پاسخ

من هفته ای 2بار بهش میدم البته طبق دستور دکتر

بعد۲سالگی گفتن دلخواهه بدی یانه
من ک نمیدم
باید بدی؟؟

دکترش د سه هزار داد هفته یک سیسی

اهنو قطع کرد

مولتی ویتامین پاستیلی دیر بیر

دکتر داده طبق ازمایشش و اینکه بهش گفتم دخترم کاهی اینا نمیخوره دوبار در هفته

من شنیدم بعد۲سالگی همه بچه ها باید بخورن

دکتر داد یه روز درمیون میدم

اره دکتر گفته هفته ای یکبار

منم هیچی نمیدم🫡

هیچی نمیدم

نه دکترش بهش مولتی سانستول داده

من خودم بهش میدم هفته ای دوسه بار د۳

سوال های مرتبط