بشینه قشنگتر میشه
ای جان خدا حفظش کنه
مبارک من هنوز نگرفتم😊
ای جان ماشاالله به گل پسر😘
خیلی خوشمل شده
آخ قیافشوووو😍مبارکه عزیزم
اخی خدا لباساش
اوخی تیپشو 😍
ببر اتلیه میترا
منم بعد ۲۰روز تاخیر گرفتم😂حالابازباید به فکر ۷ماهگی باشم
ای جان عزیزم خدا حفظش کنه❤️...منم تازه امروز میخوام ۶ ماهگیش و بگیرم اصلا وقت نکردم و راستش حوصله ش هم نداشتم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.