ن هیچ فرقی ندارن باهم منم گاهی برای دخترم پیدا نمیکنم ۱ میگیرم
هر چی پیدا شه مجبوریم بدیم
من پاستوریزه پر چرب میدم ،البته میجوشونوم تا نفخش کم بشه،طبق دستور پزشک
من هنوز 2 میدم ولی 2 پیدا نکنم 1 هم میدم الان یدونه 1 دارم نگه داشتم
منم پیدا نکردم دو میدم بهش
چ شیری میدی
منم میدم یک گاهی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.