۷ پاسخ

ن هیچ فرقی ندارن باهم منم گاهی برای دخترم پیدا نمیکنم ۱ می‌گیرم

هر چی پیدا شه مجبوریم بدیم

من پاستوریزه پر چرب میدم ،البته میجوشونوم تا نفخش ‌کم بشه،طبق دستور پزشک

من هنوز 2 میدم ولی 2 پیدا نکنم 1 هم میدم الان یدونه 1 دارم نگه داشتم

منم پیدا نکردم دو میدم بهش

چ شیری میدی

منم میدم یک گاهی وقتا

سوال های مرتبط