امپول هپارین توی یخچال بزارم. یا بیرون

۴ پاسخ

حتما بیرون

یخچالی نیستن

هپارین واسه چی؟؟

بیرون

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی