دوستان آمپول هپارین یخجالی هست یا بیرون میشه نگه داشت

۵ پاسخ

من انوکسا میزنم بیرون میزارم

نه یخچالی نیست.

به من گفت بزاری یخچال بهتره باید جاش خنک باشه

نه یخچالی نیست ولی تو دمای بالا هم نباشه

عزیزم چراهپارین بهت دادن اخه منم مصرف میکنم؟

سوال های مرتبط

مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی