دوستان کسی امپول هپارین زده؟

۳ پاسخ

فک کنم همون آنوکساپارین باشه از نوع جدیدش که من هر روز میزنم

من بعد سزارین میزدم

ارع بیمارستان بستری بودم ١هفته روزی یکی میزدن

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی