کسی آمپول هپارین رو خودش زده به خودش؟

۲ پاسخ

من هپارین خیلی درد نداشت خودم میزدم ولی دکترم عوضش کرد انوکساپارین کرد خیلی درد داره نمیتونم خودم بزنم دردش نمی‌توانم تحمل کنم شوهرم میزنه برام

من آنوکساپارین میزنم که مثل هپارین برای غلظت خونه،خودم به خودم میزنم یا شوهرم میزنه برام

سوال های مرتبط

مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی