کیا آمپول هپارین رو خودشون میزنن

۴ پاسخ

اره کبود سفت میشه

من دور ناف میزنم

چرا گاهی فرو نمیره؟ ادمو دق میده ،😑😑

من خودم میزنم انسولین خودم میزنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی