خانوما کیا روزی یدونه آمپول هپارین میزنن؟

۵ پاسخ

روزی یه دونه

من تا دو روز قبل زایمانم زدم بعد زایمان هم دکترم گفت تا ده روز بزنم و هنوز دارم میزنم

من انوکساپارین میزنم

من روزی دوتا میزنم

خوبی عزیزم به سلامتی کی زایمان میکنی

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی