سلام خانوما میگم من ۳۹هفته و دو روزم بچه سمت راست شکمم خودشو سفت کرده پاهاش توی قفسه سینمه اذیتم حرکاتش هم کمه مشکلی نداره؟
انوکسا روزی یکی میزدم الان کردش هپارین روزی ۲ تا
به وزن میگن مثلا زیر ۹۰ کیلو میگن دو تا
دو تا
هپارین روزی ۲تا هست
آنوکسا روزی یکی بود
بستگی به شرایط هرکس فرق داره
من توبارداری روزی دوتا میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.