۳ پاسخ

عزیزم الان سئوالات رو خوندم نوشتی ۴ماه بعد سزارین دوباره باردار شدی سر اولی هم آمپول میزدی

عزیزم من داخل بازو یا رون پا میزنم

من انوکساپارین میزنم ب دست خیلی درد داره خیلی

سوال های مرتبط