۲ پاسخ

من از اول آنوکسا میزنم گفت از ۳۷ هفته نزنم بعد زایمانم تا یه ماه باید بزنم

برا جلوگیری از لخته شدن خونه
من دوران بارداری چند بار زدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی