مامانیا کیا امپول هپارین میزنن چجوری و کجا میزنین دکتر از کی بهتون داد؟

۲ پاسخ

از هفته ۳۴ انوکسا قطع شده و هپارین شروع شده تا سه روز قبل از روز زایمان باید تزریق بشه

سمت راست و چپ ناف به فاصله ی پنج سانتی متر از خود ناف
عین انوکساپارین هست
البته اینو خودمون با سرنگ انسولین میکشیم و تزریق میکنیم

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی