۳ پاسخ

من یه هفته مونده به زایمانم داد هر دوازده ساعت یکی بزنم خون تو‌پاهام لخته نزنه

من از اول بارداری روزی یکی میزنم چون سابقه سقط داشتم

من بعدازسزارین میزدم برای جبوگیری ازلخته شدن خونه

سوال های مرتبط