مامانا کسی هست آمپول هپارین استفاده کنه

۵ پاسخ

من استفاده میکردم ۴۰۰۰ هزار

عزیزم من ۶۰۰۰ میزنم

من انوکسا‌پارین میزنم ۴۰۰۰

من استفاده میکنم😩

من استفاده میکردم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی
مامان دلسا🐣 مامان دلسا🐣 ۲ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی