توروخدا یکی کمکم کنه بچتون روزی چندبار بالا میاره

۷ پاسخ

علایمی نداره بعد آروغ کمی بالا میاره

مگه چی شده؟دخترت علائمش چیه؟

ساشه امپرازول بده

امروز سه بار بالا آورده زیاد نبود مقدارش کمبود ولی

پسر من همیشه

پسرمن وقتی شیر زیاد میخوره
همراه با آروغ
چی شده مگه عزیزم؟

قبلا زیاد الان از وقتی با تجویز دکترش شربت دمیترون میدم خداروشکر بالا نمیاره

سوال های مرتبط