چه خوبه نینیاتون همه عکس خوب دارین ازشون من دوبار رفتم سنو هر دوبارش به پا وایساده بود بعد تا میخواستن نیم رخش بگیرن میچرخید حتی خودمونم ندیدم
خیلی بچه بدیه اصلا همکاری نمیکنه پوزیشناش بده
دلم مونده یه عکس نیم رخ داشته باشم ازش خود دکترم ذله شده بود میگفت ندیدم همچنین بچه ای 🥲
آخ کی میشه من همچین عکسی از بچم ببینم 😍
منم چند دقیقه پیش عکس نی نیمو گذاشتم همه گفتن دختر ،خیلی دوس دارم بفهمم چطور حدس میزنن من که بلد نبستم ولی هرچی هست ایشالا سالم باشه نی نی تون❤️
پسر؟چون شبیه بچه منه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.