عفونت اینا میگیری خوب نیس،داخل هنوز زخمه
اولین رابطه بعد زایمان خیلی درد داره من خیلی اذیت شدم
من داشتم چیریم نشد
با کاندوم مشکلی نداره😜
هر چی زودتر وارد رابطه بشی زودترم هورمون هات منظم میشن 😉
اگه خونریزی نداری بده راحت حال کن هیچی🤣
من قطع شده بود خونریزیم باز شروع شد بعد رابطه
میگن درد داره من طبیعی بودم بعد ۳۰ روز رابطه داشتم یذره هم درد نداشتم
حالا شما ک سزارینی فک نکنم درد خاصی داشته باشی اگ خونریزیت تموم شده و درد خاصی نداری رابطع داشته باشی اشکال نداره ولی باملایمت
تا ۴۰ روز میگن نداشته باشی خوبه منم نداشتم بعد ۴۰ رابطه داشتم
میگن درد داری اینا من اصلا نداشتم 🫤😁
مگه خونریزی یا لکه بینی ندارین خانومایی که رابطه دارن من تا ۴۰ روز کلا خونریزی ولکه بینی داشتم
عزیزم تا ۴۰ روز داخل رحم جایی ک جفت کنده شده زخمه رابطه باعث عفونت و خونریزی میشه اگ دوست داری اینارو ببینی ک داشته باش اگ نه که واقعا الان ارزش نداره خودت با بقیه مقایسه نکن
هیچی نمیشه من ۱۶روزازسزارینم گذشت دردم نداشت😂😂
من ۳۳ روز داشتم😂بااینکه تا الان چندینبار داشتم بازم هرسری میترسم هی خودمو سفت میکنم😑🤣🤣
راحت باش. معلوم نی میخاد چی سرمون بیاد کیفش ببر😪🤣🤣🤣
مواظب باش باز سرشو به باد ندی قضیه شیر به شیر منظورمه 🥴
خونریزیت تموم شده؟
چقدر عجله 😅 خواهر تنور هم اینقده داغ نیس شوخی بود 😅😍
زوده تا ۴۰ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.