۲۵ روز از سزارینم گذشت رابطه داشته باشم چی میشه؟🙈

۱۷ پاسخ

عفونت اینا میگیری خوب نیس،داخل هنوز زخمه

اولین رابطه بعد زایمان خیلی درد داره من خیلی اذیت شدم

من داشتم چیریم نشد

با کاندوم مشکلی نداره😜
هر چی زودتر وارد رابطه بشی زودترم هورمون هات منظم میشن 😉

اگه خونریزی نداری بده راحت حال کن هیچی🤣

من قطع شده بود خونریزیم باز شروع شد بعد رابطه

میگن درد داره من طبیعی بودم بعد ۳۰ روز رابطه داشتم یذره هم درد نداشتم
حالا شما ک سزارینی فک نکنم درد خاصی داشته باشی اگ خونریزیت تموم شده و درد خاصی نداری رابطع داشته باشی اشکال نداره ولی باملایمت

تا ۴۰ روز میگن نداشته باشی خوبه منم نداشتم بعد ۴۰ رابطه داشتم
میگن درد داری اینا من اصلا نداشتم 🫤😁

مگه خونریزی یا لکه بینی ندارین خانومایی که رابطه دارن من تا ۴۰ روز کلا خونریزی ولکه بینی داشتم

عزیزم تا ۴۰ روز داخل رحم جایی ک جفت کنده شده زخمه رابطه باعث عفونت و خونریزی میشه اگ دوست داری اینارو ببینی ک داشته باش اگ نه که واقعا الان ارزش نداره خودت با بقیه مقایسه نکن

هیچی نمیشه من ۱۶روزازسزارینم گذشت دردم نداشت😂😂

من ۳۳ روز داشتم😂بااینکه تا الان چندینبار داشتم بازم هرسری میترسم هی خودمو سفت میکنم😑🤣🤣

راحت باش. معلوم نی میخاد چی سرمون بیاد کیفش ببر😪🤣🤣🤣

مواظب باش باز سرشو به باد ندی قضیه شیر به شیر منظورمه 🥴

خونریزیت تموم شده؟

چقدر عجله 😅 خواهر تنور هم اینقده داغ نیس شوخی بود 😅😍

زوده تا ۴۰ روز

سوال های مرتبط