گلم بیسکوییت مادر هیچ ارزش غذایی نداره و ضرر هم داره ندی بهش بهتره
نمیدم قند و نگهدارنده داره سرلاک هم ندادم تا میتونی بیشتر غذا بده خواهرم
اینطوری میدم دستش
بیشتر موقع ها نمیدم ولی اگه دیگه چاره ایی نداشته باشم با شیر یا اب قاطی میکنم با خرما و کنجد و گردو بهش میدم
هم میدم دستش هم با شیر
میدم دستش
من که الان دیگه میدم دستش میخوره خودش
یکم آبجوش بریز نرم شه قاطی کن بخوره یا باشیر و موز
با موز قاطی میکنم میدم بهش
با شیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.