مامانا کلم بروکلی یبوست یا نفخ میاره؟

۳ پاسخ

زیادش نفاخ هست
من ترکیبی میدم تو سوپ اینا میریزم تا الان به مشکل نخوردم

من ب دخترم میدم چیزیش نمیشه
اب پز میکنم اول بعد میزیزم ت غذاش

به شدت نفاخه

سوال های مرتبط

مامان ویانا جانم💖💖 مامان ویانا جانم💖💖 ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی