۴ پاسخ

نه من نمیجوشونم

توی فرنی و حریره اره اب جوشیده شده
ولی توی پوره هویج و سیب یا سوپ نه اب تصفیه میریزم خودش موقع پخت جوش میاد دیگ میشه همون اب جوشیده

من میجوشونم

نه لازم نیست

سوال های مرتبط