۳ پاسخ

سردیش کرده
دل و‌پهلوش‌ چاییده یا خودت خنکی و‌سردی زیاد خوردی
پهلوشو گرم کن
نگران نباش خوب میشه،همه اینطوری‌میشن
گاهی هم‌واس خاطر رفلاکس‌میتونه باشه

مرسی عزیزم

پر خوری

سوال های مرتبط

مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی