مامانا دخترم،خیلی میاره بالا برای چیه آیا؟!

۴ پاسخ

اصلا هربار که شیر میخوره بلافاصله هم آروغش روهم میگیرم.
ولی نصف شیر هارو بالا میاره.
چند روز پیش هم بردمش دکتر یادم رفت به دکترش بگم.
چیکارکنم بنظرتون؟!

رفلاکس

یا رفلاکس یا زیاد خورده احتمال هم داره حساسیت پروتئین داشته باشه

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی